Informatie over de Club

Voetbal Vereniging Moordrecht bestaat sinds 1 mei 1920. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een gezellige voetbalvereniging die zich verder ontwikkeld.

Bij VVM vinden we het belangrijk dat we een sportieve en gezellige voetbalvereniging zijn, waar iedereen zich thuis voelt en waar we elkaar met respect bejegenen en bezig zijn om de club vooruit te brengen.

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 12 december 2016, presenteerde het bestuur de Missie en Visie VV Moordrecht 2017-2011 “Met elkaar & Voor elkaar”. Bekijk hier de presentatie

We hebben ons als vereniging gecommitteerd aan gedragsregels. Deze zijn vastgelegd in de  Gedragscode Sportiviteit & Respect Voetbal Vereniging Moordrecht.  Indien men niet akkoord gaat met deze gedragscode, zal men niet mogen spelen.  Zie ook het Waarden en Normen plan.

Nog geen lid??  Kom gerust kennis maken op de club!
Lid worden kan door het inschrijfformulier in te vullen en te verzenden,
waarna er contact met je wordt opgenomen.