Kaboutervoetbal

Wat is eigenlijk kaboutervoetbal?

Kaboutervoetbal is bestemd voor meisjes en jongens van 5 en 6 jaar. Zij zijn nog niet speelgerechtigd om bij de KNVB wedstrijden te gaan voetballen, maar kunnen bij de voetbalvereniging Moordrecht terecht om leuke en gerichte trainingen te volgen welke passen bij hun leeftijdscategorie. De beginnende kneepjes van het voetbalspel zullen stap voor stap worden bijgebracht. Niet alleen spelenderwijs leren omgaan met de bal maar ook goed omgaan met elkaar, zoals dat in een teamsport hoort. Tijdens de trainingen leren de kinderen hoe ze met de bal moeten trappen, hoe ze moeten dribbelen, passen, schieten op doel en nog een aantal technische elementen.

Interesse? Kom eens geheel vrijblijvend langs.

Benodigdheden:

• Trainingspak en een regenjack.
  • Voetbalschoenen met of zonder noppen (gymschoenen kan ook), we trainen af en toe zowel op gras als kunstgras.

Trainingstijd: woensdag middag van 17.00 -18.00 uur.

Kosten: € 25,- per half seizoen
Nadere informatie kan verkregen worden bij: John Vermey (0615116918).

Aanmelden voor lidmaatschap klik hier!