Sponsoring

Sponsorinkomsten vormen één van de financiële pijlers onder het bestaansrecht van onze vereniging.

VV Moordrecht kan trots zijn op het snel groeiend aantal jeugdleden. Door het groeiend aantal leden staat de vereniging voor een aantal (financiële) uitdagingen. Denk hierbij aan een goed opgeleid kader om alle leden goed te kunnen laten trainen en wedstrijden te kunnen laten spelen. Om deze uitdagingen te kunnen verwezenlijken is, naast alle activiteiten van vrijwilligers, geld een noodzakelijk middel. Sponsoring is daarom noodzakelijk om de financiële huishouding van de vereniging sluitend en vitaal te houden. Sport heeft een belangrijke positie ingenomen in onze maatschappij. Sponsoring is voor het bedrijfsleven een uitstekende mogelijkheid om zich te profileren. Ieder weekeinde bezoeken honderden mensen ons complex en wij bieden u mogelijkheden om uw naam uit te dragen en (meer) naamsbekendheid te krijgen. Als uw bedrijf kiest voor sponsoring bij VV Moordrecht dan kunt er van overtuigd zijn dat uw steun wordt gewaardeerd en de juiste bestemming krijgt. De voetbalvereniging is op verschillende mogelijkheden te sponsoren:
Jaarlijkse kosten*
Business club: € 450,-
Reclamebord: € 150,-
* exclusief aanschafkosten borden en opmaakkosten.
  • Bij sponsoring wordt er automatisch een link gemaakt naar uw bedrijf vanaf de site www.vvmoordrecht.nl.
  • De genoemde prijzen zijn per jaar m.u.v. de aanschafkosten.
  • Prijzen reclameborden zijn exclusief fabricage, deze wordt rechtstreeks door het reclamebureau aan u doorberekend.

Contact:

Wilt u sponsor worden? Of wilt u meer weten over de sponsormogelijkheden bij VV Moordrecht.
Neem dan contact met ons op via e-mail van: Bauke Vink (tijdelijk contactpersoon)

Zie voor andere sponsormogelijkheden ook de informatie van Business club VV Moordrecht.