Agenda Algemene Leden Vergadering

Beste leden,

Via deze link vinden jullie de agenda van de Algemene Leden Vergadering van 15 januari a.s..

Op de ledenvergadering vragen wij de leden om goedkeuring van het gewijzigde strafreglement. Dit strafreglement is onderdeel van het Normen en Waardenplan. Klik hier voor het gewijzigde strafreglement. Dit strafreglement dateert uit november 1997 en is voor onder andere trainers een handvat/richtlijn om te gebruiken.

Op dit moment bestaat de strafcommissie uit Arend van de Heuvel, Ton Redegeld en Bauke Vink. Aangezien dit ook bestuursleden zijn is dit niet de situatie die we graag willen. Als er mensen zijn die deel willen uitmaken van deze commissie dan kunnen die zich melden bij één van deze personen.

Met vriendelijke groet,